دل نویس

علم و فرهنگ در حوزه علوم مختلف

دل نویس

علم و فرهنگ در حوزه علوم مختلف


بلیب

9 دی روز بصیرت مردم و انسجام و وحدت ملی است که با قدرت ولایت فقیه و تدابیر حکیمانه رهبری محقق شد.

تاریخ انقلاب اسلامی سرشار از روزهای سرنوشت ساز بر روند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است، ملت رشید ایران اسلامی در سه دهه حیات پربرکت نظام جمهوری اسلامی ، روزهای تلخ و شیرین گوناگون را تجربه کرده و به موازات هر دسیسه و تقابل دشمنان آشکار و پنهان، مردم مومن و مقاوم ایران اسلامی با راهبری و اشاره ولی فقیه زمان تحت رهبری های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و با بصیرت انقلابی توطئه ها را ناکام ساخته‌اند.

9 دی را می‌توان یکی از مهمترین اوراق کتاب زرین تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی دانست؛ برگ روشنی که عالم سال‌هاست از تلألو نور آن روشن است و تا ابد از رشادت های فرزندان این دیاردر میادین هشت سال دفاع مقدس دهان به دهان عالمیان خواهدگشت، 9دی، روز پیروزی قدرت نرم جمهوری اسلامی بر جنگ نرم دشمنان اسلام بود،همچنین روز پیروزی بصیرت و آگاهی مردمی وفادار به رهبری ولایت فقیه در برابر هجمه فرهنگی نرم دشمن.

دشمن بدنبال فرصت مناسبی می‌گشت که در سال 88 به خیال واهی خود این فرصت را بدست آورد و از مزدوران داخلی خود در کنار سکوت برخی خواص و گول خوردن برخی افراد ساده لوح و بی‌بصیرت و دنیاخواه استفاده کرد.

دشمن با همه مشکلاتی که به وجود آورد، نتوانست در صفوف آهنین مردم ورود کند و مردم مثل اوّل انقلاب با حضور در صحنه نشان دادند که این انقلاب ریشه اهل بیتی دارد.

فتنه 88 و خروش مردم در 9 دی جزئی از تاریخ ایران اسلامی شده است، مگر می‌شود تاریخ به فراموشی سپرده شود.ظلمی که در سال 88 به ملت ایران و دین و مذهب شد جزو اوراق تاریخ ایران اسلامی است که هیچگاه فراموش نمی‌شود.

حادثه‌ی 9 دی به خوبی به کسانی‌که گمان می‌کردند، پس از گذشت 35 سال از انقلاب مردم نسبت به آرمان‌های امام و انقلاب و شهداء بی‌تفاوت شده‌اند نشان داد، که مردم نظامی که در راستای قیام حضرت سیدالشهداء(ع) حرکت کند از اعماق وجودشان دوست دارند و حمایت می‌کنند.

9 دی نشان داد که ولایت فقیه استمرار همان حرکت انبیاء و ائمه معصومین(ع) است و مردم نشان دادند که اگر بخواهد ایران اسلامی سربلند و سرافراز باشند و الگوی مفیدی برای جهانیان و در رفاه و امنیت باشد، باید پشتیبان ولایت‌فقیه باشند.

این حماسه تاریخی ملت ایران سبب شور و نشاط و گرمابخشی مضاعف به دل‌های دوستان و یاران و وفاداران به انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و دستاوردهای والای آن شد و پایداری و عزم و اراده ملت را برای پاسداری از ایران اسلامی و ارزش های ناب انقلاب اسلامی را بار دیگر استوارتر کرد.

آنچه باید توجه کرد افزایش بصیرت، بینش و شناخت حقیقی دشمن است و این چیزی نیست جز همان سخن پیر جماران که فرمودند : «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد».

هوشیاری رهبری انقلاب در همه‌ی عرصه‌ها نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده و مسئولان باید قدر این مردم فهیم را بیشتر بدانند و از هیچ کوششی برای سربلندی اسلام و ایران دریغ نکنند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی